Christmas wreath at the door

Rag quilt
Earth laughs in Flowers
Maritime style pillows
Spring Garden 3 part
Мрієм і вишиваєм) Березень






Сьогодні писати багато не буду, тільки покажу фото. Нічого особливого сьогодні від мене -лише вінок на двері в святковий період перед Різдва. Остаточний варіант-який вчора повішався саме на ці вхідні двері. Сусіди уже давненько як все прикрасили а я лише знайомлюсь з цією ідеєю. Перший віночок получився трошки менший і він у нас на стіну повішався замість омелли))), а більший вчора я зібралась і накрутила сама, основа і іграшки куплені, лише все скрутила і обмотала ленточкою. Признаюсь чесно-переживала я сьогодні вночі, вітри були такі потужні-що я думала десь в океані уже мій віночок плаває, але ні-втримався він, молодець.










http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Maritime style pillows
Холодні мотиви
Мрієм і вишиваєм) Березень
Frosty the snowman
Cornflower Biscornu
Hohla Design -Spring Part 1
Curtain without window/Декоративна шторка
Магія Сходу
Huckleberry heart
Earth laughs in Flowers
Spring Garden 3 part
Fall Heart- Framed
Мультяшні пінгвінчики
Rag quilt
З Новим 2013 роком
Швейна цукерочка
Лежачи в гамаку
Сhristmas Wreath


Комментарии

Популярные сообщения