Сhristmas Wreath

Магія Сходу
Cornflower Biscornu
Frosty the snowman
Curtain without window/Декоративна шторка
Spring Garden 3 part






А час минає а час минає, свято наближається. Різдвяна лихоманка уже на порозі, принаймні в моїх краях. Скуповують їграшки , прикраси, різдвяну посуду, печиво, одним словом все для створення атмосфери свята, і ти хоч не хоч а починаєш вірити в дива. У мене їх аж два, і підказує мені душа і серце це ще не кінець, принаймні я вірю в це. Перше найбільше диво в моєму житті це переїзд у власний будинок. Мрії збуваються тільки потрібно таємно в них вірити. Хоча я ще не вірю що я переїхала в щось своє, ще ні. Заслуга ця повністю чоловікова, з мого боку фінансового мало толку.Але я вірю що може ця ситуація зміниться-принаймні таке бажання я буду загадувати на Різдво. Фото і хвалькування будуть згодом, може ближчедо  весни коли запанує спокій тишина і меблі навколо. Все по чуть чуть.
Друга новина менш грандіозна але приємна, я перемогла в конкурсі з моїм осіннім сердечком, рада безмежно, і явно не за призи а за увагу до моєї роботи.
Але сьогодні пост трошки про інше. Знову про підготовку до свята. Я готуюсь в двох напрямках-випробовую рецепти печива, пряників, тортиків, кексиків, мафінів і тому подібного, аби найти найкращий варіант святкового рецепту. І звичайно другий напрямок, святковий декор-куди ж без нього, звичайно глянцевого варіанту(такого як в журналах) в мене зараз не вийде попробувати, грошей на те все діло не хватить) але віночок на стіночку у мене вийшов, маленький , пробний , може будуть ще)




 Корзина наповнилась іграшками двох років, щось стареньке, щось новеньке












http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Мультяшні пінгвінчики
Earth laughs in Flowers
Холодні мотиви
Rag quilt
Швейна цукерочка
Frosty the snowman
Hohla Design -Spring Part 1
Мрієм і вишиваєм) Березень
Maritime style pillows
Huckleberry heart
Spring Garden 3 part
Лежачи в гамаку
Fall Heart- Framed
Магія Сходу
Curtain without window/Декоративна шторка
Cornflower Biscornu


Комментарии

Популярные сообщения