Rag quilt

Spring Garden 3 part
Холодні мотиви
Frosty the snowman
Cornflower Biscornu
Hohla Design -Spring Part 1






Недавно пошилась у мене подушка подушечка під назвою "rag quilt", затрудняюсь перевести на українську мову. Багатьом з вас зрозуміло напевне з назви джерело мого натхнення. Незвичайний блог Тані Вечерние Посиделки. От тільки появляється в неї нова публікація і руки сверблять собі взятись і шось таке вшити, зачарувати як вміє тільки вона. Напевне якісь магнетизм в неї і в її роботах. Тах хочеться шось від них навчитись і собі. От  попробувала розтріпанну таку подушечку вшити. Фланелева тканина, по мастер класу від Тані, правда серединку я замінила флісом, так як у мене був тільки він в наявності. 25 квадратиків зшиті в одне ціле. Випрала так як радила Таня теж у машинці-і була правда, цільна порада. Правда торочки і далі лишаються, напевне скубатиму їх і далі потрошку. Така затишна вона в мене получилась. Всередині пухова подушечка мого дитинста, розпорола стару наволочку а вшила ось таку.




Не такий простий квілт як здається на перший погляд, думаєш а що тут такого, нарізала кусочків і зшила до спілки, всередину дала синтепух і обшила тканиною, а ніііі. Тут необхідна така майстерність, точність, соколине око, вміння шити по міліметрах-ох далеко мені ще до неї. А ще я думаю треба мати інструменти, роликові ножиці, стіл для вкілту з мітками, і кілька зайвих годин на добу. Може колись навчусь)))

http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Cornflower Biscornu
Spring Garden 3 part
Maritime style pillows
Curtain without window/Декоративна шторка
Швейна цукерочка
Лежачи в гамаку
Frosty the snowman
Мультяшні пінгвінчики
Earth laughs in Flowers
Мрієм і вишиваєм) Березень
Fall Heart- Framed
Холодні мотиви
Hohla Design -Spring Part 1


Комментарии

Популярные сообщения