Victoria Sampler Summer Biscornu

Магія Сходу
Frosty the snowman
Мультяшні пінгвінчики
Hohla Design -Spring Part 1
Huckleberry heart






Завершальна біскорню із серії сезонів від Вікторії, майстрині поєднання хандангеру і ленточок. Я чисто про неї забула, добре хоч в середині літа про неї згадала. От і пішла фотографувати. Саме вона була перша біскорню на якій вчились мої руки хандангеру. Саме вона привабила настільки що захотілось всієї серії.
Хоча варіант опублікований на сайті з зеленкуватого вінтінку канви мені невдався, тканина виявилась рихлою, вирізати не було що(( тай й перловочки я тоді немала, тому її переробляла вдруге ось таким підбором ниточок і ленточок.





Зимову біскорню можна побачити ось тут
Кому цікава осіння біскорню вона тут
І весняня біскорню 
Навіть незнаю котра з них мені подобається найбільше, напевне залежить від  настрою.
А фото літньої продовжуються..... У нас розпочався  літній сезон купання, правда вона в океані ще льодяна, але озерний край нас радує своєю водичкою. Усім приємного літа...!!!!









http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Hohla Design -Spring Part 1
Сhristmas Wreath
Лежачи в гамаку
Fall Heart- Framed
Мультяшні пінгвінчики
Мрієм і вишиваєм) Березень
Spring Garden 3 part
Earth laughs in Flowers
Maritime style pillows
Швейна цукерочка
Winter Birds
З Новим 2013 роком
Curtain without window/Декоративна шторка
Зимова казка -частина 2-SAL
Холодні мотиви
Christmas wreath at the door
Frosty the snowman
Huckleberry heart
Магія Сходу
Cонячна косметична
Rag quilt
Sal Part1 Auster
Cornflower Biscornu


Комментарии

Популярные сообщения