Похідна сумочка через плече.

Лежачи в гамаку
Winter Birds
Sal Part1 Auster
Rag quilt
Сhristmas Wreath






Зшита сьогодні, вклалась я в терміни до 15 числа, тож можна її добавити до конкурсу. Хоча нічого особливого в ній немає, але саме такі мацьопи мені довподоби. Вони дуже зручні, ключики і всякі дрібнички туди поміщаються, саме той варіант сумочки коли руки можуть бути зайняті дітками, так як у мене майже завжди і виходить.
 Тканина з моїх запасів, улюблена полосочка, знов морська тематика. Нічого з собою зробити неможу, запасів маю багацько, треба ж якось їх застосовувати, і тканина підійшла по міцності, тож проклеювати синтепонами і таким іншим не потрібно було. Зачіпка магнітна кнопочка. Довга ручка саме для носіння через плече. Нічим не прикрашала, навіть такої вишивки небуло маленької під руками. Знаю з досвіду ,була у мене така чорнька сумочка, що прикраси зазвичай нищать одяг, при носінні такої сумочки, тому нічого і недобавила, та й нефантазувала на цю тему. Зшита з прототипу, маю зараз таку кремову сумочку, яку ношу що літа кожен день, тому вирішила зішити ще одну, але вже ближку по гаммі до відпочинку.






Діти правда фотосесії мені не дали провести,тому використала я фото з балкону, зверніть увагу на задній план)))) там затока, а з другого боку океан





Усім бажаю хорошого, відпочинкового настрою, вихідні вже близько.Дякую що заходите до мене в гості, радію кожному вашому слову.



http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Мрієм і вишиваєм) Березень
Earth laughs in Flowers
Сhristmas Wreath
Fall Heart- Framed
Лежачи в гамаку
Мультяшні пінгвінчики
Curtain without window/Декоративна шторка
Winter Birds
Huckleberry heart
Christmas wreath at the door
Rag quilt
З Новим 2013 роком
Spring Garden 3 part
Магія Сходу
Швейна цукерочка
Cornflower Biscornu
Maritime style pillows
Холодні мотиви
Hohla Design -Spring Part 1
Зимова казка -частина 2-SAL
Sal Part1 Auster
Cонячна косметична
Frosty the snowman


Комментарии

Популярные сообщения