Hearts and Stars for Christmas

Fall Heart- Framed
Spring Garden 3 part
Cонячна косметична
З Новим 2013 роком
Мультяшні пінгвінчики






У багатьох рукодільниць так як і у мене завжди викликає захоплення якась красива річ(звичайно  рукодільна) яку ми розглядаємо з усіх боків, і якщо дуже вже западе у серце якась ідея, стараємось її втілити в життя. Правда не завжди це проходить швидко, сподобалось щось і давай собі робити. Частенько я відкладаю все в довгу шухляду, в моєму випадку це не зовсім реально шухляда а букмарки на сторінки блогів, рукодільні чудеса яких мене вражають настільки що і собі хочеться попробувати. Сьогодні пост саме про такі рукодільні іграшки на ялинку, які я і собі нарукодільничала.
Перші сердечка від блогу Наталі Heartmade .Наталіними сердечками я захоплююсь давно, як напевне і всіма її роботами, настільки вони мене зачаровують своєю гармонією, багатством і тематикою, що я і собі кілька начарувала. ОТ завжди треба пробувати щось нове для себе, у моєму випадку пошиття сердечок. Думаю Наталя не образиться з використанням її ідеї сердечок, так припали до душі, і довго відкладала а тут попались схемки гарних сніжинок і враз пошились сердечка. Святковий настрій зразу появився, хоча до свят ще далеко.






Наступні зірочки, теж не моєї фантазії справа а Тетяни з блогу Вечерние Посиделки. Тетяна майстер на всі руки, і вишивка і шиття, все чудово в неї виходить та ще й вас навчить. От і я далі вчуся. Єдине що мені бракує так це терпіння у шитті. ЧАсу ніколи не хватає, а як є дві години-то хочу втиснути усе, тому спішу і через це всі мої огрішності. Але така вже я, хочу все попробувати, все встигнути. Думаю колись навчусь і швидко і без втрати якості)
Наразі зірочки, лише дві. Тканинки- ті ж новорічні мотиви що і у різдвяній кульці. 


Цього року буде у мене  напевне окрема рукодільна ялиночка, красот уже назбиралось, треба ставити уже дві ялиночки .
Гарного вам рукодільного настрою, і дякую рукодільницям за ваші чудеса, якими ділитесь з нами у ваших блогах.




http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Curtain without window/Декоративна шторка
Earth laughs in Flowers
Rag quilt
Магія Сходу
Spring Garden 3 part
Fall Heart- Framed
Winter Birds
Мрієм і вишиваєм) Березень
Frosty the snowman
З Новим 2013 роком
Cornflower Biscornu
Cонячна косметична
Hohla Design -Spring Part 1
Лежачи в гамаку
Холодні мотиви
Швейна цукерочка
Зимова казка -частина 2-SAL
Sal Part1 Auster
Мультяшні пінгвінчики
Сhristmas Wreath
Christmas wreath at the door
Maritime style pillows
Huckleberry heart


Комментарии

Популярные сообщения