Мишача сімейка

Магія Сходу
Huckleberry heart
Sal Part1 Auster
Мрієм і вишиваєм) Березень
Лежачи в гамаку






Мій фізичний переїзд добіг кінця. Вже кілька днів на новому місці, встигли розібрати коробки і валізи, навіть розвішала свої картини. На жаль місця для мого рукодільного добра ше не найшлось, але не все зразу.Можна по тихеньку вертатись у всій світ вишивки і спогадів з нею повязаних.
   Не повірете але я і мій чоловік і одна з донечок народились в рік криси. Навіть свекруха нас лагідно деколи називає " мої крисючки". Я в журналі колись побачила таких ось забавних мишок, а згодом в інтернеті їх виявилась неймовірна кількість. Руки до них дойшли під час другої вагітності. Я так би мовити переконувала себе і не одна я доречі цим займалась-що після народження другої дитини часу на вишивку не буде. А настрій до дитячих картинок був ще той-тому з залишків тканини вийшла ось така сімейка

Красень татко, не завжди з квітами але буває)))

Мама мишка-це точно я, навіть таку мордочку довольну маю як чай попиваю, а я його просто абажаю

Невгамовні цікаві дітки.Доречі десь тут тоже правда є, любе старшенька комашню всяку розглядати, що жучок що павучок, хробачок-все для неї цікаве і незвідане.




Ось така наша сімя))))))



http://vk.com/schtora



http://vk.com/partnerkipro





SITEMAP

Cornflower Biscornu
Christmas wreath at the door
Мрієм і вишиваєм) Березень
Hohla Design -Spring Part 1
Winter Birds
Лежачи в гамаку
Rag quilt
Huckleberry heart
Сhristmas Wreath
Earth laughs in Flowers
Мультяшні пінгвінчики
Зимова казка -частина 2-SAL
Frosty the snowman
Швейна цукерочка
З Новим 2013 роком
Sal Part1 Auster
Maritime style pillows
Curtain without window/Декоративна шторка
Магія Сходу
Холодні мотиви
Fall Heart- Framed
Cонячна косметична
Spring Garden 3 part


Комментарии

Популярные сообщения